reklama

Urobte niečo pre Ivetu!

Urobte niečo pre pani Ivetu a pomôžte mi nájsť dôvod, pre ktorý jej budem môcť dať svoj hlas. Dôvod, že proti nej stojí IG, mi nestačí. (Gašparoviča, prosím, neriešte. Môj hlas nedostal ani vtedy, keď proti nemu stál Mečiar.)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (209)

Problém je v tom, že ma pani Iveta počas kampane niekoľkokrát upozornila na to, čo všetko nás rozdeľuje. Dva zásadné rozdiely: inak chápeme morálku (IR: morálne je to, na čom sa spoločnosť dohodne) a najmä - inak sa pozeráme na tému umelého ukončenia tehotenstva.

Pani Ivete jej názory neberiem, nenútim ju, aby sa ich vzdala a ani ju kvôli nim nevyčleňujem zo spoločnosti. Očakávam len, že sa bude k mojim názorom s rovnakým rešpektom správať ona a aj každý ďalší politik, ktorý by chcel môj hlas. Ona mi však ukázala, že sa k ľuďom s iným názorom nespráva s rešpektom. Žiaľ. Príklad: ak má nejaký lekár problém vykonávať interrupcie, nemal sa stať gynekológom. Žiaľ, flash-back z minulosti je prisilný: Veriaci nemali študovať humanitné smery a už vôbec nemali byť učiteľmi.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prečo by teda mala byť mojou prezidentkou? Prečo, keď ma upozornila na to, ako je odo mňa ďaleko, by som jej mala dať svoj hlas?

Aby ste chápali, aká vzdialenosť nás delí, dovolím si uviesť príklad: Milí naši liberáli, homosexuáli, feministky, pro-choiseri, predstavte si, že by bol v druhom kole s Ivanom Gašparovičom Ján Čarnogurský. A on je veľmi slušný človek.

Andrea Krajniaková

Andrea Krajniaková

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Bratislavcanka, ktora miluje Oravu Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu